SPARQ Horeca Uitzendbureau

SPARQ scoort hoog op onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek

SPARQ is opnieuw voor de komende 2 jaar Cedeo erkend voor Training & Assessments. 92,8% van de ondervraagde klanten is tevreden tot zeer tevreden over onze assessments en 83% is tevreden tot zeer tevreden over onze maatwerktrainingen. Wij zijn erg trotsOm erkend te worden door Cedeo (onafhankelijk certificerende organisatie) hanteren zij een norm van minimaal 80% tevreden tot zeer tevreden klanten. Wij zijn dan ook erg trots op deze erkenning en de toekenning van dit keurmerk binnen de opleidingsbranche.

Cedeo heeft een steekproef gedaan onder klanten van SPARQ, zij hebben vragen gesteld met betrekking tot klanttevredenheid, kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid.

De certificering laat onder andere zien dat SPARQ voldoet aan hoge eisen als verkenning van de probleemstelling, uitvoering van het assessment/ training, nazorg aan de kandidaat/opdrachtgever, evaluatie en opvolging van gemaakte afspraken. Als het ware een ISO certificering, die laat zien dat je de boel op orde hebt.

 

Citaten van klanten laten zien waar SPARQ voor staat:

  • ‘SPARQ kruipt echt in de huid van de opdrachtgever en de deelnemers.’
  • ‘Ze kijken naar het kader waarbinnen gewerkt wordt en leveren maatwerk in de vorm van een heel waardevol traject. Daarbij is hun enthousiasme aanstekelijk.’
  • ‘Het centraal zetten van de gastvrijheid sijpelt heel erg door in hun manier van doen en de trainingen.’ 
  • ‘De aanpak van de achterliggende processen zet aan tot een echte gedragsverandering.’

 

We zijn ongelooflijk trots op de behaalde certificering en de hoge scores van SPARQ. SPARQ laat hiermee zien de focus op de juiste zaken te leggen en zo de basis te leggen voor een succesvolle samenwerking met onze opdrachtgevers.