SPARQ Horeca Uitzendbureau

Het licht doet het niet en de koffiebekertjes zijn op!

““Ik wil melden dat de kraan kapot is”,  “Het licht doet het niet” of “De koffiebekertjes zijn op”. Dit zijn slechts 3 voorbeelden van meldingen die bij de facilitaire servicedesk gedaan worden. Aan mij de taak om deze meldingen op een juiste wijze in het systeem te noteren, vervolgens door te geven aan de technische dienst, logistieke collega of schoonmaakmedewerkers en vervolgens monitoren dat de meldingen binnen de juiste tijd worden opgepakt en afgehandeld. Dan tussendoor nog even de bedrijfsauto uitlenen, een vergaderzaal reserveren en de bijbehorende catering wensen doornemen met de klant. Niet vergeten om de kantoorartikelen te bestellen waar eerder die dag om gevraagd is en alvast de locker sleutel klaarleggen die later wordt opgehaald door een nieuw personeelslid.”

Een kleine beschrijving van hoe mijn dag eruitziet als medewerkster van de facilitaire servicedesk.

Gedurende mijn vorige functie binnen SPARQ, ambulante gastvrouw/receptioniste, heb ik diverse trainingen mogen volgen gericht op klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Dit kan ik in mijn huidige rol perfect combineren met wat ik graag doe: plannen, regelen en organiseren voor anderen.

SPARQ geeft mij de ruimte om mijzelf persoonlijk te ontwikkelen, ze stimuleren dit door het aanbieden van originele trainingen waar je ook echt wat aan hebt. Ook word ik in mijn persoonlijke ontwikkeling gestimuleerd door de persoonlijke aandacht die de site manager mij biedt. Mede hierdoor ga ik nog altijd iedere dag met veel plezier naar mijn werk!

 

Elaine Hendriks, medewerkster Front Office Pi2 Zaanstad