Nieuw: training angermanagement

Hoe ga jij om met frustratie en/of agressie op je werk? Wij merken dat in deze tijd, waarin covid-19 een grote rol speelt, je meer te maken kunt krijgen met agressie of frustratie. Dat kan lastig zijn als receptioniste of gastvrouw. Want hoe kun je daar het beste mee omgaan? Samen met Arie Rustenburg hebben we een training anger management ontwikkeld. Ben je benieuwd wat in deze training aan bod komt? Bekijk dan de video!

Herken je dat, zeker met de nieuwe maatregelen, dat iedereen een wat korter lontje krijgt? Je hebt misschien een klant aan de lijn die je niet direct kunt doorverbinden met een thuiswerkende collega en die klant heeft daar weer net wat minder begrip voor. Kortom, als receptioniste moet je er een tandje bij doen om iedereen tevreden te stellen. En soms is dat gewoon best lastig. In onze training angermanagement leer je net wat beter om te gaan met lastige situaties en krijg je handvatten om professioneel en klantvriendelijk te blijven, ook in een uitdagende tijd zoals deze. Zodat jij het verschil kunt blijven maken! In het filmpje maak je kennis met onze trainer Arie Rustenburg, expert in angermanagement. Hij vertelt je graag meer over onze training. 

Wil je meer weten over deze training? Neem dan contact met ons op via ons informatieformulier!