SPARQ Horeca Uitzendbureau

Nationale Ontvangst Barometer - Gratis te bestellen!

Door ^jw | 1 maart 2017

Over welke eigenschappen moet een gastvrouw beschikken om uw bezoekers een onvergetelijke ontvangst te bezorgen?

Welke effecten hebben het nieuwe werken en technologische ontwikkelingen op de ontvangstbeleving?

Wat staat op nummer één in de top tien "ontvangstergernissen"?

Verzacht een latte macchiato het wachten op een afspraak? En: maakt wifi van een reguliere ontvangst een bijzondere?


Nationale Ontvangst Barometer, waardevol kompas optimaliseren ontvangst
Het antwoord op deze en andere vragen vindt u in de 8e editie van de Nationale Ontvangst Barometer. Hét onafhankelijke onderzoek naar de ontvangstbeleving in Nederland is beschikbaar en vormt ook dit jaar een waardevol kompas bij het optimaliseren van de ontvangst binnen uw eigen organisatie.

 

Nu met special over taakintegratie!
Een gastvrije ontvangst draagt bij aan het succes van uw organisatie. Een professionele gastvrouw is voor uw organisatie dus cruciaal. Maar wat als deze functie onder druk komt te staan, doordat uw organisatie steeds kritischer moet kijken naar de inzet van mens en middelen?
Veel organisaties die wél willen besparen, maar níét willen inboeten op hun gastvrije ontvangst, zien een oplossing in taakintegratie. De onderzoeksresultaten en praktijkvoorbeelden in deze special zetten deze ontwikkeling kracht bij.

 

Benieuwd naar de resultaten?
Benieuwd naar de onderzoeksresultaten van de Nationale Ontvangst Barometer? Vraag de Nationale Ontvangst Barometer met special over taakintegratie aan via welkom@sparq.nl en til de ontvangst binnen uw organisatie op een efficiënte manier naar een nog hoger plan.

Delen via

Laatste artikelen

Archief