Wij zijn op zoek naar

Receptioniste/servicedeskmedewerker voor CRH in Amsterdam

Jij vindt het leuk om als receptioniste/servicedesk medewerker iedereen vriendelijk te woord te staan en te helpen. In een internationale omgeving ben jij het visitekaartje bij de receptie en ben je het aanspreekpunt voor de gasten . Je draagt zorg voor het pand en biedt graag je hulp aan de 'bewoners' op een klantvriendelijke manier! Woon je in de regio Amsterdam? Top! Lees gauw verder!

Wat bieden wij jou
  • € 12 tot € 14 bruto per uur
  • 25 vakantiedagen naar rato en 8,33% vakantiegeld
  • Afwisselende functie met veel persoonlijk contact!
  • 18 tot 20 uur per week
  • Opdracht voor 7 maanden, met kans voor overname
  • Leuke online trainingen via SPARQ
Wie ben jij

Je bent een servicegericht persoon die zich iedere dag weer als doel stelt om als receptioniste/servicedesk medewerker de gasten met een goed gevoel op weg te helpen. Dit geeft jou alleen maar energie, want het zit in jouw natuur een dienstverlening neer te zetten waarbij jij de klant helpt, ondersteunt en ontzorgt. Dit zit hem ook in goede communicatieve vaardigheden. Zowel in het Engels als in het Nederlands, waardoor het contact heel prettig verloopt.

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Kennis van MS-Office
Wat ga je doen

Jij gaat iedere dag het verschil maken bij de klant! Dat is op zich natuurlijk al fantastisch! Maar, hoe ga je dat dan doen? Nou, je reserveert vergaderzalen, regelt de catering en helpt met de audio visulele middelen. Je verzorgt de administratieve afhandeling en bent een vraagbaak voor zowel collega’s als gasten. Je maakt graag deel uit van een “winning team”. Je draagt hier met jouw kwaliteiten als receptioniste/servicedeskmedewerker aan bij. Naast het ontvangst, aannemen, registeren en verwerken van verzoeken, storingen en meldingen is er nog meer te doen. Geen dag is hetzelfde!

Waar ga je werken

Je komt in een vast en hecht team terecht, er zijn twee werkplekken. Meestal sta jij met je gezelige collega's bij de balie boven daar is ook de ontvangstruimte voor gasten. Er staat een mooie bank en er kan een lekker kop koffie worden gedronken.

  • Werktijden zijn maandag en donderdag van 10.00 uur tot 15.00 uur.
  • Woensdag van 07:30 tot 17:30
Sollicitatie

Is deze baan als servicedesk medewerker is echt wat voor jou! Solliciteer gauw door op de knop 'Solliciteren' te drukken of stuur jouw cv naar recruitment@sparq.nl met vermelding van de vacature.

SPARQ is onderdeel van Tempo-Team. Dat is ook de reden dat je straks bij je sollicitatie op het platform van Tempo-Team terecht komt. Maar je gaat gewoon aan de slag via SPARQ, hoor!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Specificaties

17 - 24 uur Amsterdam

Geïnteresseerd?

Wist je dat SPARQ onderdeel is van Tempo-Team? Daarom word je voor het afronden van je sollicitatie doorgestuurd naar de website van Tempo-Team.

Naam: Marjanne Willemsen
Tel: 06 - 83 23 77 60
E-mail: recruitment@sparq.nl
Referentie:546195
Solliciteren via Tempo-Team

Anderen bekeken ook