Wij zijn op zoek naar

Servicedeskmedewerker Middenmeer

Woon je in Noord-Holland? Ben je servicegericht en heb je een facilitaire opleiding en/of facilitaire werkervaring? Mooi! Lees gauw verder!

Wat bieden wij jou
  • Salaris € 2.312,00 tot € 2.855,0 bruto per maand
  • 25 vakantiedagen 8,33% vakantiegeld
  • Maandag - vrijdag van 08.00 uur tot 16.30 uur
  • Reiskosten € 0,19 per kilometer
  • Start voor 7 maanden met kans op verlenging
Wie ben jij

Je bent een servicegericht persoon die zich iedere dag weer als doel stelt om de klant met een goed gevoel op weg te helpen. Dit geeft jou alleen maar energie, want het zit in jouw natuur een dienstverlening neer te zetten waarbij jij de klant helpt, ondersteunt en ontzorgt. Dit zit 'm ook in goede communicatieve vaardigheden zowel in het Engels als in het Nederlands, waardoor het contact heel prettig verloopt.

  • Bij voorkeur beschik je over een afgeronde opleiding in een facilitaire richting op minimaal mbo-niveau 4
  • Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal
  • Je bent bekend met het Microsoft Office pakket
  • Enkele jaren werkervaring binnen een facilitaire servicedesk heeft de voorkeur
  • Bij voorkeur heb je ervaring met SAP en Maximo
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in Noord-Holland
  • Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
Wat ga je doen

Jij gaat iedere dag het verschil maken bij de klant! Dat is op zich natuurlijk al fantastisch! Maar, hoe ga je dat dan doen? Nou....je bent verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van serviceverzoeken rondom de facilitaire dienstverlening. Met jouw vriendelijkheid en service maak jij het verschil voor de klant maar ook voor jouw collega’s. Je maakt graag deel uit van een “winning team” en draagt hier met jouw kwaliteiten aan bij. Naast het aannemen, registeren en verwerken van verzoeken, storingen en meldingen is er nog meer te doen.

  • Het invoeren van binnengekomen orders/tickets.
  • Je zorgt voor opvolging en afhandeling, waarbij je contact hebt met de verschilllende partijen.
  • Je houdt goed overzicht over alle openstaande aanvragen en bent verantwoordelijk voor de voortgang voor de afwikkeling hiervan.
  • Je doet bestellingen bij leveranciers en onderhoudt contact met de klant.
Waar ga je werken

Je gaat werken bij een dynamische organisatie in Middenmeer.

Sollicitatie

Enthousiast geworden? Dat begrijpen we! Solliciteer direct door je cv te sturen naar recruitment@sparq.nl met vermelding van de vacature. Wij nemen dan graag contact met je op!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Specificaties

33 - 40+ uur Middenmeer

Geïnteresseerd?

Wist je dat SPARQ onderdeel is van Tempo-Team? Daarom word je voor het afronden van je sollicitatie doorgestuurd naar de website van Tempo-Team.

Naam: Terri Berghege
Tel: 06-82549419
E-mail: recruitment@sparq.nl
Vacature ID:495509813
Solliciteren via Tempo-Team

Anderen bekeken ook