Tijdens de training
Tijdens de training leer je alles over het bieden van optimale service:
Je leert wat de functie is van een goede gastvrouw of gastheer en tot hoever deze service gaat.
Je leert meer over de algemene en zakelijke omgangsvormen van ontvangst.
Je leert meer over bezoek uit andere culturen.
Je leert meer over communicatie met je bezoekers.
Je leert meer over hoe je overkomt en wat je uitstraalt via non-verbale communicatie. Wat zegt bijvoorbeeld je kleding, houding, mimiek en gebaren?
Je leert meer over opvallende en onopvallende dienstverlening. Wat verwacht de gast van jou? En wat niet?
Na de training
Na deze training ontvang je een certificaat en beschik je over alle handvatten voor een perfecte bezoekersontvangst binnen een organisatie of evenement.
Is deze training iets voor jou?
Werk jij als receptioniste, gastvrouw/gastheer of host/hostess? Kortom, ontvang jij regelmatig bezoekers? Dan is deze training echt iets voor jou!
Gratis leren!
Bij SPARQ vinden wij jouw ontwikkeling heel belangrijk. Daarom is deelname aan één van onze trainingen altijd kosteloos als je voor SPARQ werkt!
Trainingslocatie
De training vindt plaats op het hoofdkantoor van SPARQ in Utrecht (Reactorweg 47). De training start om 10:30 uur en eindigt rond 18:00 uur. De lunch regelen wij! Net als koffie, thee, water en kleine versnaperingen voor tussendoor. Wil jij weten hoe je iemand een perfecte ontvangstbeleving kan geven? Bespreek dan snel deze training met jouw contactpersoon.