SPARQ Horeca Uitzendbureau

Dynamische Ontvangstbeleving

Hoe verleen je Service met een hoofdletter S?

Receptionisten en gastvrouwen/-heren zijn belangrijke pijlers van een organisatie als het gaat om het ontvangen van uw bezoekers. Niet alleen in het bedrijfspand, maar ook op evenementen, beurzen, conferenties, bij concerten en in hotels. Hun functie gaat verder dan een vriendelijke glimlach en een kop koffie. Hoe zij gasten verwelkomen en begeleiden, bepaalt hoe bezoekers denken over uw organisatie. 

Een goede gastvrouw of -heer biedt optimale service, heeft oog voor stijl en klasse en is klantgericht met een proactieve houding. Na de training ‘Dynamisch Ontvangsbeleving' bent u deze excellente receptioniste of gastvrouw/-heer. 

U leert:

  • wat de functie is van goede gastvrouw/-heer en tot hoever de service gaat
  • meer over algemene en zakelijke omgangsvormen en ontvangst van bezoek uit andere (buitenlandse) culturen
  • wat wel en niet te zeggen, smalltalk
  • hoe u overkomt en wat u uitstraalt via non-verbale communicatie. Wat zeggen uw kleding, houding, mimiek en gebaren?
  • opvallend onopvallend dienstverlenen. Wat verwacht de gast?


Het resultaat
U beheerst de finesses van een perfecte bezoekersontvangst in een organisatie; aan de receptiepost, op beurzen, congressen en bij andere zakelijke evenementen.

Op maat
Deze training is ook beschikbaar op maat voor uw organisatie.

De training ‘Dynamische Ontvangstbeleving' is met name voor:

  • receptionistes
  • gastvrouwen/-heren bij ontvangst in organisaties, bij evenementen, beurzen, conferenties, bij concerten en in hotels
  • hosts/hostessen

De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

De training "Dynamische ontvangstbeleving' is een eendaagse training. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

SPARQ Utrecht: 30 oktober 2018 & 4 december 2018

Hoe verleen je Service met een hoofdletter S?

Receptionisten en gastvrouwen/-heren zijn belangrijke pijlers van een organisatie als het gaat om het ontvangen van uw bezoekers. Niet alleen in het bedrijfspand, maar ook op evenementen, beurzen, conferenties, bij concerten en in hotels. Hun functie gaat verder dan een vriendelijke glimlach en een kop koffie. Hoe zij gasten verwelkomen en begeleiden, bepaalt hoe bezoekers denken over uw organisatie. 

Een goede gastvrouw of -heer biedt optimale service, heeft oog voor stijl en klasse en is klantgericht met een proactieve houding. Na de training ‘Dynamisch Ontvangsbeleving' bent u deze excellente receptioniste of gastvrouw/-heer. 

U leert:

  • wat de functie is van goede gastvrouw/-heer en tot hoever de service gaat
  • meer over algemene en zakelijke omgangsvormen en ontvangst van bezoek uit andere (buitenlandse) culturen
  • wat wel en niet te zeggen, smalltalk
  • hoe u overkomt en wat u uitstraalt via non-verbale communicatie. Wat zeggen uw kleding, houding, mimiek en gebaren?
  • opvallend onopvallend dienstverlenen. Wat verwacht de gast?


Het resultaat
U beheerst de finesses van een perfecte bezoekersontvangst in een organisatie; aan de receptiepost, op beurzen, congressen en bij andere zakelijke evenementen.

Op maat
Deze training is ook beschikbaar op maat voor uw organisatie.

De training ‘Dynamische Ontvangstbeleving' is met name voor:

  • receptionistes
  • gastvrouwen/-heren bij ontvangst in organisaties, bij evenementen, beurzen, conferenties, bij concerten en in hotels
  • hosts/hostessen

De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

De training "Dynamische ontvangstbeleving' is een eendaagse training. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

SPARQ Utrecht: 30 oktober 2018 & 4 december 2018
}
(Facilitaire Servicedesk) Elaine Hendriks
Het licht doet het niet en de koffiebekertjes zijn op!
Lees meer >
Nelleke de Jonge
Bel direct met Nelleke de Jonge
06 20 91 59 29
Stuur een email >