SPARQ Horeca Uitzendbureau

Gastvrij ontvangst

Hoe zorg je voor een klantgerichte uitstraling?

Het eerste contact dat een bezoeker met uw organisatie heeft, is vaak met de telefonist(e). Deze is dan ook bepalend voor de indruk die iemand van uw organisatie krijgt. In de training ‘gastvrij ontvangst' leert u uw communicatieve vaardigheden verder te verbeteren en de organisatie professioneel en klantvriendelijk te vertegenwoordigen. Of u nu net bent begonnen of al tien jaar in het vak zit. 

U leert: 

  • wat communicatie eigenlijk is – met aandacht voor stem- en woordgebruik
  • de spelregels van het vak: receptie- en telefoonetiquette
  • gespreksvaardigheden: beter luisteren en de goede vragen stellen
  • alles over klantenopvang
  • te oefenen met praktijksituaties

Het resultaat
Binnen een dag beheerst u de basisprincipes van communicatie en kent u de receptie- en telefoonetiquette. Daarnaast kunt u deze vaardigheden perfect toepassen in de praktijk.

Op maat
Geïnteresseerd in een training op maat? Deze geven we graag in uw organisatie.

De training ‘Gastvrij ontvangst' is met name geschikt voor:

  • telefonistes en telefonisten
  • receptionisten en receptionistes
  • secretariaatmedewerkers

De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW.
Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

De opleiding Gastvrije Ontvangst wordt gegeven in Utrecht. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

Bereikbaarheid
Alle locaties zijn zowel met de auto als met het openbaar vervoer goed bereikbaar.

SPARQ Utrecht: 9 oktober 2018 & 20 november 2018

Hoe zorg je voor een klantgerichte uitstraling?

Het eerste contact dat een bezoeker met uw organisatie heeft, is vaak met de telefonist(e). Deze is dan ook bepalend voor de indruk die iemand van uw organisatie krijgt. In de training ‘gastvrij ontvangst' leert u uw communicatieve vaardigheden verder te verbeteren en de organisatie professioneel en klantvriendelijk te vertegenwoordigen. Of u nu net bent begonnen of al tien jaar in het vak zit. 

U leert: 

  • wat communicatie eigenlijk is – met aandacht voor stem- en woordgebruik
  • de spelregels van het vak: receptie- en telefoonetiquette
  • gespreksvaardigheden: beter luisteren en de goede vragen stellen
  • alles over klantenopvang
  • te oefenen met praktijksituaties

Het resultaat
Binnen een dag beheerst u de basisprincipes van communicatie en kent u de receptie- en telefoonetiquette. Daarnaast kunt u deze vaardigheden perfect toepassen in de praktijk.

Op maat
Geïnteresseerd in een training op maat? Deze geven we graag in uw organisatie.

De training ‘Gastvrij ontvangst' is met name geschikt voor:

  • telefonistes en telefonisten
  • receptionisten en receptionistes
  • secretariaatmedewerkers

De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW.
Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

De opleiding Gastvrije Ontvangst wordt gegeven in Utrecht. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

Bereikbaarheid
Alle locaties zijn zowel met de auto als met het openbaar vervoer goed bereikbaar.

SPARQ Utrecht: 9 oktober 2018 & 20 november 2018
}
(Facilitaire Servicedesk) Elaine Hendriks
Het licht doet het niet en de koffiebekertjes zijn op!
Lees meer >
Nelleke de Jonge
Bel direct met Nelleke de Jonge
06 20 91 59 29
Stuur een email >