SPARQ Horeca Uitzendbureau

Gastvrij Telefoneren

Hoe ga je efficiënt en vakkundig om met vragen en problemen aan de telefoon?

Telefonisch (klant)contact speelt een grote rol in de dagelijkse werkzaamheden van verschillende functies. Het is dan ook zeer belangrijk om deze gesprekken zo efficiënt en effectief mogelijk te voeren. Zodat u altijd bereikt wat u wilt.

In de training ‘Gastvrij Telefoneren' leert u dieper in te gaan op de structuur van een gesprek. Daarnaast weet u verschillende gesprekstechnieken in te zetten om uw doel te bereiken; u beantwoordt elke binnenkomende vraag vriendelijk, vakkundig en gericht. 

U leert:

  • de basisregels van telefonische communicatie, oftewel de telefoonetiquette
  • over de fasen van een gesprek en het doel van elke fase: de gespreksstructuur
  • meer over gesprekstechnieken: actief luisteren, doorvragen en samenvatten
  • beter gebruik te maken van stem en houding: wat is daar het effect van op klanten en andere bezoekers?
  • omgaan met diverse typen klanten
  • alles over de opvang en afhandeling van telefonische klachten

Het resultaat
Na deze eendaagse training gaat u gesprekken gestructureerd aan. Verder past u technieken toe voor een professioneel en klantgericht gesprek, ook bij klachtenafhandeling.

Op maat
Deze training bieden we ook op maat voor uw organisatie.

De training ‘Gastvrij Telefoneren' is met name voor:

  • telefonisten/telefonistes
  • receptionisten/receptionistes
  • servicebaliemedewerkers
  • secretariaatmedewerkers
  • contactcentermedewerkers

De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

De training "Gastvrij Telefoneren" is een eendaagse training. De training start om 10:30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

SPARQ Utrecht: 25 september 2018 & 29 november 2018

Hoe ga je efficiënt en vakkundig om met vragen en problemen aan de telefoon?

Telefonisch (klant)contact speelt een grote rol in de dagelijkse werkzaamheden van verschillende functies. Het is dan ook zeer belangrijk om deze gesprekken zo efficiënt en effectief mogelijk te voeren. Zodat u altijd bereikt wat u wilt.

In de training ‘Gastvrij Telefoneren' leert u dieper in te gaan op de structuur van een gesprek. Daarnaast weet u verschillende gesprekstechnieken in te zetten om uw doel te bereiken; u beantwoordt elke binnenkomende vraag vriendelijk, vakkundig en gericht. 

U leert:

  • de basisregels van telefonische communicatie, oftewel de telefoonetiquette
  • over de fasen van een gesprek en het doel van elke fase: de gespreksstructuur
  • meer over gesprekstechnieken: actief luisteren, doorvragen en samenvatten
  • beter gebruik te maken van stem en houding: wat is daar het effect van op klanten en andere bezoekers?
  • omgaan met diverse typen klanten
  • alles over de opvang en afhandeling van telefonische klachten

Het resultaat
Na deze eendaagse training gaat u gesprekken gestructureerd aan. Verder past u technieken toe voor een professioneel en klantgericht gesprek, ook bij klachtenafhandeling.

Op maat
Deze training bieden we ook op maat voor uw organisatie.

De training ‘Gastvrij Telefoneren' is met name voor:

  • telefonisten/telefonistes
  • receptionisten/receptionistes
  • servicebaliemedewerkers
  • secretariaatmedewerkers
  • contactcentermedewerkers

De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

De training "Gastvrij Telefoneren" is een eendaagse training. De training start om 10:30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

SPARQ Utrecht: 25 september 2018 & 29 november 2018
}
(Facilitaire Servicedesk) Elaine Hendriks
Het licht doet het niet en de koffiebekertjes zijn op!
Lees meer >
Nelleke de Jonge
Bel direct met Nelleke de Jonge
06 20 91 59 29
Stuur een email >