SPARQ Horeca Uitzendbureau

Security

Hoe combineer je gastvrijheid met veiligheid?

Vriendelijkheid, klantgerichtheid, efficiëntie; het zijn essentiële eigenschappen voor een goede receptionist, baliemedewerker, gastvrouw/–heer en host/hostesse. Echter, veiligheid is een aspect dat daarbij vaak onderbelicht blijft. Het lijkt namelijk onverenigbaar met gastvrijheid. Dat is het echter zeker niet. 

In de training ‘Security’ leert u bezoekers gastvrij te ontvangen in een veilige omgeving. 

U leert:

  • alles over de optimale ontvangst: tien punten van ergernis vertaald naar tien punten voor een prettige ontvangst
  • de stap te maken van klantvriendelijkheid naar klantgerichtheid
  • de basisetiquettes
  • meer over non-verbale communicatie en representatie: wat voor informatie geeft u de klant zonder iets te zeggen?
  • wat een veilige omgeving is en hoe u deze in uw werksituatie creëert
  • welke huisregels er nodig zijn
  • hoe u de balans vindt tussen gastvrijheid en veiligheid
  • meer over de veiligheids- en beveiligingsaspecten van het receptiewerk


Het resultaat
U beheerst de principes van gastvrijheid en optimale dienstverlening. U kunt deze kennis ook in de praktijk toepassen. U hebt kennis van de eerste signalering rond beveiliging en veiligheid en kunt daarnaar handelen.

De training ‘Security’ is met name voor:

  • receptionisten
  • baliemedewerkers
  • gastvrouwen/-heren en hosts/hostessen

De investering voor deze training bedraagt €540,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat.

 

De training "Security" is een eendaagse training. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.
 
SPARQ Utrecht: 3 november 2020

Hoe combineer je gastvrijheid met veiligheid?

Vriendelijkheid, klantgerichtheid, efficiëntie; het zijn essentiële eigenschappen voor een goede receptionist, baliemedewerker, gastvrouw/–heer en host/hostesse. Echter, veiligheid is een aspect dat daarbij vaak onderbelicht blijft. Het lijkt namelijk onverenigbaar met gastvrijheid. Dat is het echter zeker niet. 

In de training ‘Security’ leert u bezoekers gastvrij te ontvangen in een veilige omgeving. 

U leert:

  • alles over de optimale ontvangst: tien punten van ergernis vertaald naar tien punten voor een prettige ontvangst
  • de stap te maken van klantvriendelijkheid naar klantgerichtheid
  • de basisetiquettes
  • meer over non-verbale communicatie en representatie: wat voor informatie geeft u de klant zonder iets te zeggen?
  • wat een veilige omgeving is en hoe u deze in uw werksituatie creëert
  • welke huisregels er nodig zijn
  • hoe u de balans vindt tussen gastvrijheid en veiligheid
  • meer over de veiligheids- en beveiligingsaspecten van het receptiewerk


Het resultaat
U beheerst de principes van gastvrijheid en optimale dienstverlening. U kunt deze kennis ook in de praktijk toepassen. U hebt kennis van de eerste signalering rond beveiliging en veiligheid en kunt daarnaar handelen.

De training ‘Security’ is met name voor:

  • receptionisten
  • baliemedewerkers
  • gastvrouwen/-heren en hosts/hostessen

De investering voor deze training bedraagt €540,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat.

 

De training "Security" is een eendaagse training. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.
 
SPARQ Utrecht: 3 november 2020
}
(Facilitaire Servicedesk) Elaine Hendriks
Het licht doet het niet en de koffiebekertjes zijn op!
Lees meer >
Agnes Pols
Bel direct met Agnes Pols
06-53789205
Stuur een email >