SPARQ Horeca Uitzendbureau

Hospitality & Security

Hoe combineer je gastvrijheid met veiligheid?

Vriendelijkheid, klantgerichtheid, efficiëntie; het zijn essentiële eigenschappen voor een goede receptionist, baliemedewerker, gastvrouw/–heer en host/hostesse. Echter, veiligheid is een aspect dat daarbij vaak onderbelicht blijft. Het lijkt namelijk onverenigbaar met gastvrijheid. Dat is het echter zeker niet. 

In de tweedaagse training ‘Hospitality & Security’ leert u bezoekers gastvrij te ontvangen in een veilige omgeving. 

U leert:

  • alles over de optimale ontvangst: tien punten van ergernis vertaald naar tien punten voor een prettige ontvangst
  • de stap te maken van klantvriendelijkheid naar klantgerichtheid
  • de basisetiquettes
  • meer over non-verbale communicatie en representatie: wat voor informatie geeft u de klant zonder iets te zeggen?
  • wat een veilige omgeving is en hoe u deze in uw werksituatie creëert
  • welke huisregels er nodig zijn
  • hoe u de balans vindt tussen gastvrijheid en veiligheid
  • meer over de veiligheids- en beveiligingsaspecten van het receptiewerk


Het resultaat
U beheerst de principes van gastvrijheid en optimale dienstverlening. U kunt deze kennis ook in de praktijk toepassen. U hebt kennis van de eerste signalering rond beveiliging en veiligheid en kunt daarnaar handelen.

De training ‘Hospitality & Security’ is met name voor:

  • receptionisten
  • baliemedewerkers
  • gastvrouwen/-heren en hosts/hostessen

De investering voor deze tweedaagse training bedraagt € 895,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

 

De training "Hospitality & Security" is een tweedaagse training. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

De volgende beschikbare data's zijn:

 

SPARQ Utrecht: 4 oktober 2018 & 11 oktober 2018

Hoe combineer je gastvrijheid met veiligheid?

Vriendelijkheid, klantgerichtheid, efficiëntie; het zijn essentiële eigenschappen voor een goede receptionist, baliemedewerker, gastvrouw/–heer en host/hostesse. Echter, veiligheid is een aspect dat daarbij vaak onderbelicht blijft. Het lijkt namelijk onverenigbaar met gastvrijheid. Dat is het echter zeker niet. 

In de tweedaagse training ‘Hospitality & Security’ leert u bezoekers gastvrij te ontvangen in een veilige omgeving. 

U leert:

  • alles over de optimale ontvangst: tien punten van ergernis vertaald naar tien punten voor een prettige ontvangst
  • de stap te maken van klantvriendelijkheid naar klantgerichtheid
  • de basisetiquettes
  • meer over non-verbale communicatie en representatie: wat voor informatie geeft u de klant zonder iets te zeggen?
  • wat een veilige omgeving is en hoe u deze in uw werksituatie creëert
  • welke huisregels er nodig zijn
  • hoe u de balans vindt tussen gastvrijheid en veiligheid
  • meer over de veiligheids- en beveiligingsaspecten van het receptiewerk


Het resultaat
U beheerst de principes van gastvrijheid en optimale dienstverlening. U kunt deze kennis ook in de praktijk toepassen. U hebt kennis van de eerste signalering rond beveiliging en veiligheid en kunt daarnaar handelen.

De training ‘Hospitality & Security’ is met name voor:

  • receptionisten
  • baliemedewerkers
  • gastvrouwen/-heren en hosts/hostessen

De investering voor deze tweedaagse training bedraagt € 895,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat en een Persoonlijk ActiePlan; hierin staan de persoonlijke aandachtspunten concreet geformuleerd om zo het geleerde vast te houden in de praktijk.

 

De training "Hospitality & Security" is een tweedaagse training. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

De volgende beschikbare data's zijn:

 

SPARQ Utrecht: 4 oktober 2018 & 11 oktober 2018
}
(Facilitaire Servicedesk) Elaine Hendriks
Het licht doet het niet en de koffiebekertjes zijn op!
Lees meer >
Nelleke de Jonge
Bel direct met Nelleke de Jonge
06 20 91 59 29
Stuur een email >