SPARQ Horeca Uitzendbureau

Zakelijk Engels | Gevorderden

Hoe communiceer je op de juiste manier in het Engels aan telefoon-/receptiebalie?

De Engelse taal wordt overal gesproken. U ontvangt buitenlandse bezoekers, gasten of klanten en spreekt hen over de telefoon of ‘face-to-face’. Een goed gesprek voeren in het Engels is dan essentieel. Dat is precies wat u leert in de SPARQ-training ‘Zakelijk Engels’. We bieden zowel een basistraining Zakelijk Engels als een training Zakelijk Engels voor gevorderden aan.

U leert de benodigde vaardigheden van het zakelijk Engels en ontvangt tips en adviezen om nog beter te communiceren. Of u nu een buitenlands persoon aan de lijn hebt of dat deze aan de balie staat.

U leert in het Engels:

  • uw telefonische vaardigheden te verbeteren
  • bezoek te ontvangen
  • de belangrijke do's en don’ts
  • uw organisatie te presenteren
  • ‘small talk’-gesprekken te voeren
  • over omgangsvormen en cultuuraspecten

Het resultaat
U beschikt over de juiste vaardigheden voor het voeren van Engelse gesprekken. Hierdoor voelen uw gasten of klanten zich correct en gastvrij behandeld. U geeft zo een professionele en prettige indruk van uw organisatie. En dat is uiteindelijk wat elke organisatie graag uitstraalt.

Op maat
Training op maat? Deze bieden we ook aan voor uw organisatie.

De training ‘Zakelijk Engels’ is met name geschikt voor:

  • telefonisten en telefonistes
  • receptionisten en receptionistes
  • gastvrouwen/-heren en hosts/hostessen
  • contactcentermedewerkers

Kosten
De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat. 

De opleiding "Zakelijk Engels | Gevorderden" wordt gegeven in utrecht. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

 

SPARQ Utrecht: 26 juni 2018 & 15 november 2018

Hoe communiceer je op de juiste manier in het Engels aan telefoon-/receptiebalie?

De Engelse taal wordt overal gesproken. U ontvangt buitenlandse bezoekers, gasten of klanten en spreekt hen over de telefoon of ‘face-to-face’. Een goed gesprek voeren in het Engels is dan essentieel. Dat is precies wat u leert in de SPARQ-training ‘Zakelijk Engels’. We bieden zowel een basistraining Zakelijk Engels als een training Zakelijk Engels voor gevorderden aan.

U leert de benodigde vaardigheden van het zakelijk Engels en ontvangt tips en adviezen om nog beter te communiceren. Of u nu een buitenlands persoon aan de lijn hebt of dat deze aan de balie staat.

U leert in het Engels:

  • uw telefonische vaardigheden te verbeteren
  • bezoek te ontvangen
  • de belangrijke do's en don’ts
  • uw organisatie te presenteren
  • ‘small talk’-gesprekken te voeren
  • over omgangsvormen en cultuuraspecten

Het resultaat
U beschikt over de juiste vaardigheden voor het voeren van Engelse gesprekken. Hierdoor voelen uw gasten of klanten zich correct en gastvrij behandeld. U geeft zo een professionele en prettige indruk van uw organisatie. En dat is uiteindelijk wat elke organisatie graag uitstraalt.

Op maat
Training op maat? Deze bieden we ook aan voor uw organisatie.

De training ‘Zakelijk Engels’ is met name geschikt voor:

  • telefonisten en telefonistes
  • receptionisten en receptionistes
  • gastvrouwen/-heren en hosts/hostessen
  • contactcentermedewerkers

Kosten
De investering voor deze training bedraagt € 510,- excl. BTW. Dit is inclusief trainingsmateriaal, lunch, thee/koffie.

Trainingscertificaat
Na afloop van de training ontvangt u een certificaat. 

De opleiding "Zakelijk Engels | Gevorderden" wordt gegeven in utrecht. De training start om 10.30 uur en eindigt om 18.00 uur. De locatie is het beste met eigen vervoer te bereiken.

 

SPARQ Utrecht: 26 juni 2018 & 15 november 2018
}
(Facilitaire Servicedesk) Elaine Hendriks
Het licht doet het niet en de koffiebekertjes zijn op!
Lees meer >
Nelleke de Jonge
Bel direct met Nelleke de Jonge
06 20 91 59 29
Stuur een email >