SPARQ Horeca Uitzendbureau

Training & assessment

 
 
Veel mensen hebben contact met uw organisatie. Ze bezoeken uw bedrijf persoonlijk of spreken met uw mensen over de telefoon. Van elk contactmoment verwachten ze iets. Het is aan u om ze het gevoel te geven welkom te zijn. Sterker nog: u wilt hun verwachtingen overtreffen. Pas dan wordt een bezoek of contactmoment een echte beleving. Dat is waar SPARQ voor zorgt.
 
Onderscheidende bezoekbeleving
Essentieel voor het creëren van een onderscheidende bezoekbeleving zijn uw medewerkers. Zij hebben direct contact met uw bezoekers en klanten, via de telefoon of ‘face-to-face’. Uit onderzoek van Bain & Company blijkt echter dat tachtig procent van de bedrijven denkt hun bezoekers een superieure bezoekbeleving te bieden. Echter, slechts acht procent van de bezoekers vond dit ook. Een groot – en essentieel – verschil. Met een assessment en/of training van SPARQ verbetert u uw bezoekersbeleving.
 
Hoe verbetert SPARQ uw bezoekersbeleving?
  • Een assessment of meting: krijg inzicht in hoe de bezoekbeleving van uw organisatie is. Met concrete verbeterpunten.
  • Training: via een training (on-the-job), workshop, inspiratiesessie of coaching verbeteren wij de kwaliteit van uw klantcontact.

Trainingsoverzicht

Voor iedere functie waarbij bezoekbeleving (persoonlijk of telefonisch) en optimaal klantcontact een belangrijk onderdeel van de functie is heeft SPARQ een geschikte open training. Klik hier voor een overzicht van alle trainingen.

SPARQ scoort hoog op onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek
SPARQ scoort hoog op onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek
T&A Cedeo Certificaat
Lees meer >

Uw training op maat
Lees meer >
main3
Verbeter uw bezoekbeleving!
Contact >

Neem contact met mij op

Bezig met verzenden

main3
Verbeter uw bezoekbeleving!
Contact >