Breng je bezoekersbeleving naar een hoger niveau

Ontwikkel jezelf of je medewerkers met onze trainingen!

Til je bezoekersbeleving naar een hoger niveau

Uit onderzoek van Bain & Company blijkt dat 80% van de bedrijven denkt hun bezoekers een superieure bezoekbeleving te bieden. Maar schijn bedriegt! Slechts 8% van de bezoekers was het hier namelijk mee eens. Daarom bieden we bij SPARQ diverse tools om jouw bezoekbeleving naar een hoger niveau te tillen:

  • Assessment of meting: wij geven inzicht in hoe de huidige bezoekbeleving van jouw organisatie is. Op basis daarvan geven we concrete verbeterpunten.
  • Training: via een training (on-the-job), workhsop, inspiratiesessie of coaching kunnen wij je helpen de kwaliteit van het klantcontact te verbeteren.

Overzicht van onze trainingen

Bij SPARQ bieden we een aantal standaard trainingen aan. Maar we kunnen ook trainingen op maat voor je verzorgen! We richten ons dan voornamelijk op die medewerker voor wie klantcontact en bezoekbeleving een belangrijk onderdeel is in zijn of haar werk.

Lees meer over onze trainingen: