Uitzenden, poolmanagement, ontzorging, trainingen & mystery visit

Dit kunnen wij voor jou betekenen!

Mensen komen regelmatig in contact met diverse organisaties. Bijvoorbeeld voor een zakelijke meeting, een ziekenhuisbezoek of bij het aanvragen van een paspoort bij het Gemeentehuis. In deze organisaties zorgen onze gastvrouwen en gastheren ervoor dat je bij ieder bezoek gastvrij wordt ontvangen. Onze receptiemedewerkers begeleiden je bij je bezoek en onze facilitaire medewerkers zorgen ervoor dat alle faciliteiten op orde zijn. Al meer dan dertig jaar leveren we bij SPARQ ervaren medewerkers die jouw bezoekers een optimale beleving laten ervaren.

Uitzenden
Heb je te maken met een hoge piekbelasting of is er iemand langdurig ziek of op reis? Kortom, heb jij op korte termijn een vakkundige receptioniste of facilitair medewerker nodig? Dan zit je bij ons goed! Wij stellen je voor aan geschikte kandidaten en begeleiden je bij je keuze. Hebben we geen geschikte kandidaat in onze huidige pool? Dan zorgen we met behulp van werving & selectie ervoor dat die kandidaat alsnog snel gevonden wordt!

Poolmanagement
Je wordt ‘s ochtends gebeld met een ziekmelding. Balen! Tijd om vervanging te regelen. Bij SPARQ hebben we een grote pool van getrainde hospitality medewerkers die op ieder moment kunnen bijspringen. Onze pool is daarnaast ook perfect in staat om je team aan te vullen tijdens vakantieperiodes.

Ontzorging
Wist je dat we naast het uitzenden van onze ervaren en gastvrije SPARQ-medewerkers nog veel meer kunnen betekenen voor onze opdrachtgevers? Zo kunnen wij bijvoorbeeld de gehele bezoekersontvangst uit handen nemen. We creëren dan een grote pool aan ervaren medewerkers en zorgen ervoor dat er altijd voldoende bezetting is. Is er onverhoopt iemand ziek? Geen probleem, jij merkt er niets van! Wij lossen dit snel op. Ontzorging namens SPARQ betekent ontzorging van A tot Z. Van recruitment tot uitbetaling en van werkoverleg tot rapportage, wij regelen het!

Trainingen
Bij SPARQ stimuleren we de ontwikkeling van jouw werknemers. Met behulp van diverse trainingen (on-the-job), workshops, inspiratiesessies of coaching kunnen wij je helpen de bezoekbeleving van je gasten naar een hoger niveau te tillen. Voorbeelden van trainingen zijn gastvrij telefoneren, ontvangstbeleving en time management. Daarnaast verzorgen we ook trainingen op maat

Mystery visit
Ben je benieuwd naar hoe bezoekers de ontvangst van jouw bedrijf ervaren? Wij helpen je dit inzichtelijk te maken. Met behulp van een mystery guest kunnen we bijvoorbeeld gerichte feedback geven zodat jij je ontvangstbeleving kunt optimaliseren. 

Meer weten over hoe wij jou kunnen helpen?