Lees hier onze verhalen

Laat je informeren en inspireren!

Nieuw: training angermanagement

Nieuw: training angermanagement

Wij merken dat in deze tijd, waarin covid-19 een grote rol speelt, je meer te maken kunt krijgen met frustratie of agressie. Hoe kun je daar het beste mee omgaan? Samen met Arie Rustenburg hebben we een training anger management ontwikkeld. Ben je benieuwd wat in deze training aan bod komt? Dat zie je in onze korte video.

Medewerker in de spotlight: Eveline Barnhoorn

Medewerker in de spotlight: Eveline Barnhoorn

Van planner naar pool consultant voor de regio Amsterdam. Eveline werkt inmiddels alweer 4,5 jaar bij SPARQ. Benieuwd naar haar ultieme thuiswerktip? Lees het in haar blog!

Medewerker in de spotlight: Martine van Sebille

Medewerker in de spotlight: Martine van Sebille

In dit blog leren jullie onze collega Martine van Sebille wat beter kennen! Benieuwd hoe zij deze gekke tijd ervaart? Lees dan vooral verder!

Wat doet een facilitair medewerker allemaal?

Wat doet een facilitair medewerker allemaal?

De term facilitair medewerker is erg breed. Hierdoor weten veel mensen vaak niet wat ze kunnen verwachten van deze functie. In dit blog nemen we je mee in werkzaamheden die je als facilitair medewerker kunt verrichten.

Jouw gasten extra gastvrij ontvangen? Dit kun je doen!

Jouw gasten extra gastvrij ontvangen? Dit kun je doen!

Wist je dat je als receptionist, host of beveiliger met kleine dingen een groot verschil kunt maken? Wij geven je een aantal tips om je gasten extra gastvrij te ontvangen.

5 tips voor het voeren van een gastvrij telefoongesprek

5 tips voor het voeren van een gastvrij telefoongesprek

Naast persoonlijk contact, heb je als receptionist(e) vaak ook telefonisch contact met gasten. Wij geven je een aantal tips om jouw telefonische communicatie zo efficiënt en gastvrij mogelijk te maken.

Is Pepper de gastvrouw of gastheer van de toekomst?

Is Pepper de gastvrouw of gastheer van de toekomst?

Heb jij al kennisgemaakt met Pepper? Pepper is de eerste sociale robot ter wereld. Het herkent gezichten en menselijke emoties en is speciaal gebouwd voor menselijke interactie. Dus, wie weet is Pepper wel jouw toekomstige ontvangst collega!