Gastheren of Gastvrouwen
Wist je dat een vriendelijke gastheer of gastvrouw volgens de Nationale Ontvangst Barometer de belangrijkste factor is voor een gastvrije ontvangst? Investeren in een gastvrouw of gastheer betekent dus investeren in een gastvrije ontvangst. Als eerste aanspreekpunt heeft een gastheer of gastvrouw veel invloed op het creëren van een positieve eerste indruk. Bij SPARQ doen we dit inmiddels al dertig jaar en weten we precies hoe we voor deze positieve eerste indruk kunnen zorgen!
Het verzorgen van een warm welkom
Gastvrijheid staat bij onze gastheren en gastvrouwen hoog in het vaandel. Gasten willen zich welkom voelen, en de ervaren gastheren en gastvrouwen van SPARQ weten precies hoe ze dit op individueel niveau moeten aanpakken. Naast het verzorgen van persoonlijk ontvangst, begeleiden onze gastheren en gastvrouwen hun gasten verder in hun bezoek. Van het verzorgen van een kopje koffie, thee of water, tot het begeleiden van een gast naar zijn of haar afspraak. Onze getrainde flexwerkers zorgen ervoor dat ieder bezoek van top tot teen geregeld is.
Wat maakt een gastvrouw of gastheer goed?
Zoals al eerder genoemd is een goede gastheer of gastvrouw volgens de Nationale Ontvangst Barometer de belangrijkste factor voor een gastvrij ontvangst. Maar wat maakt een gastheer of gastvrouw nou zo goed? Volgens ditzelfde onderzoek moet een gastheer of gastvrouw goed kunnen communiceren, gastgericht zijn, interesse tonen, over inlevingsvermogen beschikken en initiatief kunnen tonen. Dit zijn dan ook competenties waar onze recruiters op screenen.
Training en ontwikkeling
Training en ontwikkeling vinden we bij SPARQ heel belangrijk. Daarom passen wij onze trainingen jaarlijks aan. Hierbij kijken we goed naar de markt. Zo hebben we tijdens het coronavirus de training ‘safety host’ geïntroduceerd, zodat onze gastheren en gastvrouwen hun gasten op een veilige manier kunnen ontvangen en begeleiden.
Wij kunnen je volledig ontzorgen
Naast dat wij je kunnen helpen aan ervaren gastheren en gastvrouwen kunnen we je ook volledig ontzorgen. Bij SPARQ hebben we veel ervaring in het overnemen van de gehele ontvangstbeleving. Hier kan bijvoorbeeld ook de receptie onder vallen. Wanneer je kiest voor ontzorgen regelen wij alles van A tot Z en heb jij er geen omkijken meer naar.
Laten we kennismaken!
Wil jij de ontvangst van je gasten naar een hoger niveau tillen en er zeker van zijn dat iedere gast een positieve eerste indruk meekrijgt? Dan helpen wij jou daar graag mee! Je kunt geheel vrijblijvend contact opnemen via het formulier. We nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op zodat we je kunnen uitnodigen voor een kopje koffie!