Servicedesk medewerkers

Ben jij opzoek naar iemand die ervoor zorgt dat mensen bij vragen, klachten en verzoeken rondom facilitaire zaken zo snel en goed mogelijk geholpen worden? Dan kunnen wij jou ongetwijfeld helpen! Met een groot netwerk van ervaren servicedesk medewerkers vinden we altijd iemand die bij jouw organisatie past.

Jouw servicedesk medewerker regelt het!
Een servicedesk medewerker zorgt ervoor dat alle informatie zorgvuldig gedocumenteerd wordt, en dat medewerkers op de hoogte worden gehouden van de vorderingen rondom hun aanvraag, klacht of verzoek. Wil iemand een conference room boeken of een aanvraag doen voor catering? Jouw servicedesk medewerker regelt het! 

Waarom samenwerken met SPARQ?
Al dertig jaar koppelen wij organisaties aan hospitality en facilitaire medewerkers. En dat doen we met ontzettend veel plezier! Inmiddels zijn we een zelfstandig merk onder de vleugels van Tempo-Team en Randstad Groep Nederland. Hierdoor hebben we een enorm netwerk aan ervaren hospitality en facility medewerkers die graag hun kennis toepassen binnen jouw organisatie. 

Leren en ontwikkelen
Bij SPARQ vinden we persoonlijke en professionele ontwikkeling belangrijk. Daarom stimuleren we onze SPARQ’ers altijd om diverse interne trainingen te volgen. Een servicedesk medewerker kan bijvoorbeeld veel baat hebben wij de training Time Management. Hier leren ze hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden om zo prioriteiten te stellen. Ook de training Zakelijk Engels kan bijvoorbeeld goed van pas komen binnen internationale organisaties.

Kunnen wij jou ook helpen?
Binnen veel organisaties zijn onze SPARQ medewerkers al te vinden. Kunnen we jouw organisatie ook helpen aan ervaren hospitality of facility medewerkers? Dan komen we graag met jou in contact! Vul ons informatie formulier in of neem direct contact met ons op. We leren jou en jouw organisatie graag beter kennen!

Neem contact met ons op