Jij bent het eerste aanspreekpunt
Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken. En dat is leuk, want hierdoor spreek en zie je dagelijks weer nieuwe medewerkers van de organisatie waarvoor je werkt. Jouw collega’s dus! Via de mail, telefoon of aan je servicedesk komen gedurende de dag diverse vragen en verzoeken binnen. Aan jou de taak om alles goed te registreren en deze medewerkers op de hoogte te houden van de vorderingen.
Jij regelt het!
Wil iemand een conference room reserveren of een cateringaanvraag doen? Jij bent de persoon bij wie ze daarvoor kunnen aankloppen. Is er een lamp stuk? Jij noteert het zodat een handyman dit kan oppakken. Kortom, jij regelt dat jouw collega’s verder kunnen met hun werk. En daar zijn ze je natuurlijk altijd dankbaar voor.
Een vaste of flexibele baan
Als servicedesk medewerker is het handig als je op één locatie werkt. Jij bent immers de persoon die weet hoe alle interne processen werken en waar alles ligt! Via SPARQ kunnen we je helpen aan een vaste baan of aan een flexibele baan. Deze keuze is natuurlijk geheel aan jou!
Blijf jezelf ontwikkelen
Bij SPARQ vinden we het belangrijk dat werknemers zich blijven ontwikkelen. Je bent immers nooit uitgeleerd! Daarom bieden wij diverse interne trainingen aan. Volg bijvoorbeeld de training Time Management, hier leer je hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden en prioriteiten te stellen. Wel zo handig toch?
Ben jij onze nieuwe servicedesk medewerker?
Lijk het jou leuk om aan de slag te gaan als servicedesk medewerker? Top! Solliciteer dan op één van onze vacatures. Heb je vragen of wil je eerst kennismaken? Leuk! Stuur dan een mailtje naar recruitment@sparq.nl.