Iedere organisatie is anders. En daarom verzorgen wij ook trainingen op maat! Hierbij kijken we naar specifieke klantwensen en de huidige werkwijze. Een training op maat richt zich voornamelijk direct op die medewerkers voor wie klantcontact en bezoekbeleving een belangrijk onderdeel is in zijn of haar werk.
Voor wie is een op maat gemaakte training interessant?
Gastvrouwen, gastheren, hosts en hostessen
Telefonisten
Receptionisten
(Service) Baliemedewerkers
Contactcentermedewerkers
Medewerkers (facilitaire) servicedesk
Polimedewerkers
Wat betekent maatwerktraining voor jou?
Aansluiting op je eigen organisatie, klantwensen en praktijk
In-company of 'on the job'
Een breed scala aan mogelijkheden, zoals training, gaming, referentiebezoek, reflectie, coaching en meting
Inzet van onder andere een trainer, coach, procesbegeleider en/of acteur
Waarom kiezen voor een maatwerktraining van SPARQ?
Wij zorgen voor een mens gedreven aanpak
Werkplezier staat bij ons voorop
Wij bieden aandacht op maat
We ondersteunen het volledige of gewenste ontwikkeltraject
We hebben veel ervaring bij diverse organisaties: van zakelijke dienstverlening tot zorg en (semi) overheid.
We bieden trainers aan met jarenlange ervaring in gastvrijheid, communicatie en ontwikkeltrajecten
Wil jij meer weten over een training op maat?
Ben jij geinteresseerd in een maatwerktraining? Vul dan ons informatieformulier in. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!