Want iedere organisatie is anders!

Uw training op maat

Iedere organisatie is anders. En daarom verzorgen wij ook trainingen op maat! Hierbij kijken we naar specifieke klantwensen en de huidige werkwijze. Een training op maat richt zich voornamelijk direct op die medewerkers voor wie klantcontact en bezoekbeleving een belangrijk onderdeel is in zijn of haar werk.

Voor wie is een op maat gemaakte training interessant?

  • Gastvrouwen, gastheren, hosts en hostessen
  • Telefonisten
  • Receptionisten
  • (Service) Baliemedewerkers
  • Contactcentermedewerkers
  • Medewerkers (facilitaire) servicedesk
  • Polimedewerkers

Wat betekent maatwerktraining voor u?

  • Aansluiting op uw eigen organisatie, klantwensen en praktijk
  • In-company of 'on the job'
  • Een breed scala aan mogelijkheden, zoals training, gaming, referentiebezoek, reflectie, coaching en meting
  • Inzet van onder andere een trainer, coach, procesbegeleider en/of acteur

Waarom kiezen voor een maatwerktraining van SPARQ?

  • Wij zorgen voor een mens gedreven aanpak
  • Werkplezier staat bij ons voorop
  • Wij bieden aandacht op maat
  • We ondersteunen het volledige of gewenste ontwikkeltraject
  • We hebben veel ervaring bij diverse organisaties: van zakelijke dienstverlening tot zorg en (semi) overheid.
  • We bieden trainers aan met jarenlange ervaring in gastvrijheid, communicatie en ontwikkeltrajecten

Neem contact met ons op

Wil je meer weten over onze trainingen?