SPARQ Horeca Uitzendbureau

Uw training op maat

Omdat elke organisatie anders is, met specifieke klantwensen en een eigen werkwijze, verzorgt SPARQ ook maatwerk. Wij richten ons met name op die medewerker voor wie klantcontact en bezoekbeleving een belangrijk onderdeel in haar/zijn werk is.    

Voor wie?

  • Gastvrouwen/-heren, hostesses
  • Telefonisten/receptionisten
  • (Service) Baliemedewerkers
  • Contactcentermedewerkers
  • Medewerkers (facilitaire) servicedesk
  • Polimedewerkers

Wat betekent een maatwerktraining voor u?

  • De aansluiting op uw eigen organisatie, klantwensen en praktijk
  • In-company of 'on the job'
  • Een breed scala aan mogelijkheden (training, gaming, referentiebezoek, reflectie, coaching, meting)
  • Inzet van o.a. trainer, coach, procesbegeleider en/of acteur 

Waarom kiest u voor SPARQ?

  • U kiest voor een mens gedreven aanpak
  • Het werkplezier staat voorop en het bieden van aandacht op maat
  • We ondersteunen het (volledige) gewenste ontwikkeltraject
  • We hebben veel ervaring bij diverse organisaties: van zakelijke dienstverlening, tot zorg en (semi) overheid
  • We bieden trainers aan met jarenlange ervaring in gastvrijheid, communicatie en ontwikkeltrajecten

Contact
Geïnteresseerd in een maatwerktraining? Laat dan uw gegevens achter via het contactformulier en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.