SPARQ Horeca Uitzendbureau

Outsourcing

 
 
Een bezoeker heeft direct bij het binnenkomen van uw organisatie een indruk: wordt hij slechts ontvangen of zorgt uw organisatie voor een ware bezoekbeleving? Alle aspecten die bij een bezoek een rol spelen moeten aansluiten bij de verwachtingen van de bezoeker. Het is zaak alle verwachtingen van uw bezoeker tegemoet te komen of zelfs te overtreffen. Pas dan is een bezoek een echte beleving. SPARQ zorgt hiervoor en is hierin gespecialiseerd.
 
Helder inzicht in bezoekervaring
Centraal staat daarbij het bezoekbelevingsmodel, dit model geeft een helder inzicht in de bezoekervaring van bezoekers (beweeg de muis over de afbeeldingen voor een toelichting).
 
 
 
SPARQ neemt de gehele bezoekbeleving voor u uit handen. Dit houdt voor u in:

  • Mensen; De receptioniste of gastvrouw maakt het onderscheidende verschil, wij werven en selecteren de beste mensen die optimaal passen bij uw organisatie, verzorgen de opleidingen en begeleiding, u heeft daar geen omkijken naar.
  • Omgeving; Wij adviseren u hoe de receptiepost, gastvrouwdienst of facilitaire servicedesk zo optimaal mogelijk in te richten zodat bezoekbeleving geheel tot zijn recht komt, van bijvoorbeeld bewegwijzering bij aankomst tot de ontvangstruimte.
  • Proces; SPARQ definieert alle noodzakelijke processen die bij ontvangst een rol spelen en adviseert hoe deze te optimaliseren.
Sparq levert ervaren en gedreven gastvrouwen
Sparq levert ervaren en gedreven gastvrouwen
Luuk Janssen, Service Manager Facilitaire Services Rabobank Het Haringvliet
Lees meer >

Werken voor SPARQ
Lees meer >
main3
Nemen wij uw ontvangst over?
Contact >

Neem contact met mij op

Bezig met verzenden

main3
Nemen wij uw ontvangst over?
Contact >