SPARQ Horeca Uitzendbureau

Samen met het team zorg ik er elke dag voor dat we problemen voor zijn en dat alles gesmeerd loopt.

Ik werk al meer dan 3 jaar met heel veel plezier voor Sparq. Ik ben begonnen als ambulante waar ik heel het noordelijk deel van Nederland door mocht crossen om verlof en vakanties op te vangen bij diverse bedrijven. Van Hengelo tot Nieuwegein en van farmaceutisch bedrijf tot ingenieurs bureau. Daarna doorgestroomd naar de rol van Coördinator bij Sanoma in Hoofddorp.

Dit is nou ook precies wat ik zo leuk vind aan het werken voor Sparq, anything is possible!
Bij Sanoma werken we hard aan het dynamische ontvangst van onze gasten en wat ontzettend leuk is om te doen. Wij ontvangen maandelijks zo’n 2000 gasten en zorgen ervoor dat iedere gast een fantastische eerste indruk krijgt. Daarnaast regel ik samen met mijn collega’s de facility desk, de beveiliging en de facility services voor Sanoma.

Onze facility desk is de vraagbaak van het pand. Er werken hier ongeveer 1500 mensen met heel veel verschillende vragen waarbij het als prettig ervaren wordt dat ze met al hun vragen terecht kunnen bij 1 facilitair punt. Vragen die binnenkomen gaan over het kantoorpand , maar ook over computers, autohuur, zalen of zelfs kantoorartikelen.

Samen met de mannen van de beveiliging en de schoonmaak zijn wij 1 team en dat zorgt weer voor een goede communicatie tussen de verschillende afdelingen waardoor we een optimale dienstverlening waarborgen.
Mijn job als coördinator is gevarieerd, uitdagend en super leuk om te doen. Samen met het team zorg ik er elke dag voor dat we problemen voor zijn en dat alles gesmeerd loopt.

Linda Sondagh, coordinator Facilities Sanoma